onsdag 23 maj 2012

Krans Dekoration






        krans 2



Symmetrisk Krans Dekoration

              krans 1
uppgiften var att göra en krans dekoration och sedan en till med samma blommor. jag blev mest nöjd med krans 1 för när jag gjorde krans 2 var jag bara fokuserad på att de inte skulle se likadana ut. jag använde röda rosor, blå riddarsporre, cypress och i krans 1 använde jag pil                    
kvistar. jag gillar verkligen att jobba med krans dekorationer, särskilt de symmetriska, de är så annorlunda jämfört med vanliga dekorationer. det man ska tänka på är att men ska framföra kransens form, man sak alltså inte sätta några blommor som hänger över kransens mitt, utan följa sidorna. jag hade lite problem med "längd blommorna" de var alltid lite för långa för att proportionerna skulle vara helt rätt men det såg inte på något sätt fel ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar