söndag 13 maj 2012

Assymetri

 Assymetrisk Hög Begravnings Dekoration
Det gick jätte bra och det var kul. först glömde jag bort central linjen men efter att jag fixade det så blev den mycket bättre och det flöt liksom på. jag tyckte det var kul att jobba med rosor och lite kryssanthemum, snöboll, lejongap. Jag hade i några pil grenar vilket enligt Ida "gjorde det hela". de rosa rosorna är min centrallinje och lejongapen är min långa linje.
Assymetrisk Låg Begravnings Dekoration
Det gick jätte dåligt och det var väldigt frustrerande. Här gäller det att bryta alla de regler som våra lärare här bankat in i våra hjärnor och tydligen har de bankat så hårt att vad jag en gör så kan jag inte riktigt bryta dem! det är någonting som ta i mot när det gäller den här dekorationen. blom valet var inte mitt eget, vi fick en annans höga dekoration och skulle göra om den till din låga. nejlikorna är min centrallinje och lejongapen är min långa linjen.







Det är ganska otroligt att det är så stor skillnad på hög och låg begravnings dekorationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar