onsdag 9 maj 2012

Asumetrisk begravnings dekoratjon

Vi har gjort asumetriska begravnings dekoratjoner.
Blommorna jag användt är
  • Rosor    
  • Lövkoja 
  • Fresia     
Och sen Trollhassel, Sypres och läderblad.
Det gick inte så bra. Jag gjorde2 st men den första belv inge bra las.
den andra blev bättre när Jenny förklarade hur man ksulle göra. Som honn gkorde.
Men jag började grunda mes grönt och sen den blomman som skulle vara längst fram i dekoratjonen.
Sen satte jag blommorna i Central linjen.
Och sen fortsatte jag med utfulnads matrialet.
Med lite hjälp av Simone och Jenny så blev det en hyfsat bra dekoratjon iad.

Tills nästa gång ska jag täncka på att ha nån mer utfulnads blomma.
och att titta till backa på mina tidigare dekoratjoner och dokumentatjoner.

IDAH
Idag har det rängnat så att alla har varit trötta och haft ont i huvudet.
Alla har haft mer eller mindre tålamod.
Men jag tror att det var vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar