tisdag 29 maj 2012

Hög paralell dekoratjon


Hög dekoratjon
                                          
Det här är min höga paralela dekoratjon.
Dagens inspratjon blev STUDENTEN.

Det var så jag komm in på mina färgerna.
Den blå, gula och vita.
Jag har domenans i blå.
Den vita är både blå och gul i hög valör.
och den blå fins även i låg valör.


Matrial jag använder är.
  • Vita rosor
  • Gula rosor
  • Lejongap 
  • Limonum 
  • Kruka     
  • Pinnar     
  • Stickmassa 
Jag har anvent stora och små blommor. Dom stora Lejongapen mot dom små limonium blommorna.
Det är runda och spetsiga former. Dom spetsiga Lejongapen mot dom runda Rosorna.
Det är raka och brutna linjer. Den raka pinnarna Mot den brytna limoniumen.
Det är en textur skilnad. Den blancka krukan mot dom matta pinnarna.

Jag Började med att välja krukan den. Sen komm jag på miin inspratjon.
Då komm färgerna. Det blev blå, vitt och gult.
Den så blötla jag stick massan och skar den i rätt storlek.
Jag började bäklja plats på var topp blomman skulle sitta.
min topp blomma blev ett lejongap för att det är ett spetsigt batral.
Soetsiga matrial gör att det ser uppåt strävande ut.
Sen satte jag den näst höga. Sen började jag joba mig nedåt och jobba på min djupvärkan.
Jag setter i Rosorna dör att då en annan form och göra arbetet lite lungnare.
Sen setter jag i pinnarna för att då utt och markera den fyrkantiga formen.

Det blev roligare när man har en inspratjon.
Det gick ganska bra. jag gjorde om den en gång för att det blevkånstigt.
Det blev Bättre sen. Det som var bäs var att komma på inspratjonen.
Det svåra var att då få pinnarna på rätt plats.

Slut priset blev 231 :-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar