tisdag 24 april 2012

BRUDPROJEKTET!

Det perfeckta bröllopet.

Det  perfeckta bröllopet består av många saker.
Många saker som hender det är en av dom  viktigaste dagarna i era liv.
det ska vara en fin dag men det är mycket att tencka på.









Du ska ha inbjudningar till alla som ska komma,










                                                                Dom perfekta ringarna,   









Den perfekta tårtan,





     
 
 
De perfeckta kläderna










och allt ska vara fint och titta på för alla jäster stora som små,
Oj jag glömde en sak brudbuketten // bruddekoratjonen. Det är ju den som är med nästan överalt. Den är med i kyrkan, alla kramar, på middagen och på alla kort som ska tas. så deå är det viktigt att den håller sig fin hela dagen.

Och nu i skolan har vi haft ett brudprojekt. Så nu skrover jag beretta lite om hur jag har arbetat med min bruddekoratjon.



Jag började med att välja en inspratjons bild till min dekoratjon. Det är solen som som vaknar och kommer upp över sommarens gröna mark. Den oranga himlen det gröna gräset och den gula solen med sina strålar.





I min bruddekoratjon är det Rosor, Asclepia, ElegansNejlikor, Limonium och grönt.
Det är en klasformad brudekoratjon. Det fins stora och små blommor T.ex. Rosetna som ärstora och Limoniumen, ElegansNejlikorna och Asclepian är mindre blommor. Det fins Spetsigaoch runda matrial. man setter dom i olicka nivåer och höjd för att få en spenning och duvverkan i arbetet.
En Ros är mjuk i sina former och ger ett lungn. Men Limoniumen är lite vild och orolig.

Jag har jobbat i granklang. Det börjgar på grönblå och slutar på rödorange.
det är både börka och ljust matrial De blågröna Rosbladen mot den ljust gula Limoniumen.
och dominans förgen är Gul.

Nu ska jag beretta hur jag anvende inspratjonsbilden.
Den varma fula rosen är solen som kommer upp.
Den rödoranga rosen och den smutsigt oranga Asclepian är himmlen.
Den gula limoniumen ärsolstrålarna.
Den gula ElegansNejlikan är små blommor i gräset.
Och den mörka rosen osm är det gröna gräset och skogarna.









Det var ett roligt arbete och jag upskattar Emmas upplegg på hur vi ska arbeta det är roligt när man får tämka på ett nytta och anorlunda sett.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar