tisdag 24 april 2012

Alexandra

         Min brudbukett.                                  Mitt kolash.
Både idag och igår har vi jobbat med att öva på klasformad brudbukett. Det gick ju sådär i början,men man lärde sig tekniken efter ett tag på hur man skulle göra med att sticka in alla blommor.
Så märkte jag att man måsste verkligen ha tålamod när man gör det här för det hade inte jag till en början. Men när jag väl fick in snittsen så gick det.Och så blev resultatet bättre oxå när man var positiv och glad.

I brudbuketten har
iag har andvänt mig utav ljusgulgröna rosor med ljusgula nejlikor,rosa nejlikor,gul limonium och grön tikkie som busar till det lite så det inte blir för gullig. Såman kan säga jag har använt mig utavkomplimentfärgerna gulgrönt med röviolett.

Mitt kolash har jag tagit en ljusgröngul ros,en liten tikkie och lite limonium som påminner lite om brudbuketten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar