tisdag 6 mars 2012

Min tur!

Då var det min tur att skriva i en vecka vad jag gör på praktiken, i börjar var jag på Göran Lindkvist trägordscenter ute i Hökåsen i 6 veckor, och nu är jag på City flowers i Igor. 
Jag har fått testa det mesta, jag har tagit mycket kassa och tulpan buketter eftersom det är säsong just nu. Jag har tagit blomster ordrar och hjälpt kunder. 
Jag fick också göra en begravnings krans 

Och gjort bestälningar till affären Bilia 

Jag har hjälpt till mycket med att vattna och plocka fula blad på krukväxter. Och gjort rent i kylen. 

Idag nere på Igor och jag hjälpt med skyltning, det är roligt eftersom vi inte jobbat med de i skolan förr. 
Imorgon ska vi fortsätta och då tänkte jag ta lite fort och visa er. 
Så här ser min tröja ut! ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar