torsdag 23 augusti 2012

Första Veckan Tillbaka!

gul Freesia och rosa Rosor
Första veckan har varigt väldigt lugn. Idag var första dagen som jag jobbade med blommor sedan sommarlovet började och jag kan säga att jag är väldigt ringrostig! Men efter ett par försök lyckades jag få fram ett resultat som jag blev nöjd med. Men vi hade lite dåligt med material den här veckan så det blev bara två olika buketter sedan dokumenterade vi och sedan vid kl.2 lät vår härliga nya lärare oss gå hem! Det känns lite konstig att vara tillbaka i skolan igen men det är väldigt kul att se hur nervösa alla 1:or är. Jag kommer själv ihåg hur nervös jag var men jag är förvånansvärt lugn den här gången! Jag är i alla fall glad att vara tillbaka men inte lika glad över alla tidiga morgnarna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar